Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Słupsku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej piw.slupsk.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Marek Buchar — email: m.buchar@gdansk.wiw.gov.pl lub telefonicznie 598 423 107 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: ul. Armii Krajowej 29, 76-200 Słupsk,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Lokalizacja i dojazd

Nazwa urzędu: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Słupsku
Nazwa organu: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Słupsku
Adres: ul. Armii Krajowej 29, 76-200 Słupsk

Budynek (jednopiętrowy) zlokalizowany jest w głębi posesji po lewej stronie. Cała posesja,
na której znajduje się budynek otoczona jest płotem. Wejście-wyjście/wjazd-wyjazd na teren posesji przez furtkę /bramę.

Najbliższy przystanek autobusowy znajduje się na ul. Armii Krajowej w odległości około 100 m.

Dojazd do przystanku autobusowego liniami: 1, 3, 4, 7, 8, 9, 14, 18, 21.

Linie autobusowe obsługiwane są przez pojazdy niskopodłogowymi i wysokopodłogowymi.

  • Teren posesji wyłożony jest kostką brukową.
  • Do budynku prowadzi 1 wejście z możliwością podjazdu dla wózków z prawej strony.
  • Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie.
  • Przy drzwiach wejściowych zainstalowany jest „przycisk przywołania dla osób ze szczególnymi potrzebami”.
  • Po wejściu do budynku znajdujemy się w przedsionku (mała powierzchnia) z drzwiami wejściowymi  (nie otwierają się automatycznie) na korytarz parteru budynku.
  • W przedsionku zainstalowany jest domofon. Aby wejść dalej należy wcisną cyfrę „1” na domofonie i poczekać na zgłoszenie pracownika. Drzwi otwierają się na zewnątrz.

Oznaczenie

Budynek jest wyraźnie oznaczony tablicą informacyjną na ścianie bocznej budynku (po jego lewej stronie) widocznej od strony ulicy oraz przy drzwiach wejściowych do budynku.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Nie ma również oznaczeń ciągów komunikacyjnych
w sposób dotykowy lub głosowy.

Parking

Powierzchnia parkingowa na posesji jest bezpłatna i umożliwia parkowanie dużej ilości pojazdów. Jest nieoznaczona. Dotyczy to również miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami.

Recepcja

Sekretariat zlokalizowany jest na I piętrze budynku. Na parterze budynku za drzwiami wejściowymi
z przedsionka, po prawej stronie znajduje się recepcja, gdzie można zostawić przyniesione dokumenty i uzyskać potrzebne informacje. W przedsionku znajduje się skrzynka pocztowa gdzie można wrzucić przyniesioną korespondencję.

Trasa wolna od przeszkód

W całym budynku występują poziome i pionowe bariery w przestrzeni komunikacyjnej.

Winda

Brak windy.

Toalety

Toalety są nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Zlokalizowane są na parterze budynku.

Urząd posiada pętlę indukcyjną 

Pies asystujący 

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. 


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego. Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1824) osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się ma możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego przy załatwianiu sprawy w urzędzie.

Zamiar skorzystania z pomocy należy zgłosić najpóźniej na 3 dni robocze przed dniem zamierzonego załatwienia sprawy :

  • e-mail: piwslup@gdansk.wiw.gov.pl
  • telefonicznie pod nr telefonu: 59 84 23 107 wew. 31, 40 – Sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Słupsku.

Usługa tłumaczenia jest bezpłatna.