Zasady obsługi petentów w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Słupsku
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Słupsku informuje, że od poniedziałku 25 maja br. przywraca bezpośrednią obsługę obywateli z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
ZASADY OBSŁUGI PETENTÓW W POWIATOWYM INSPEKTORACIE WETERYNARII W SŁUPSKU
- Jeżeli sprawa pozwala na załatwienie jej drogą elektroniczną lub korespondencyjną, zachęcamy w pierwszej kolejności do skorzystania z takiego rozwiązania.
- W celu sprawnego załatwienia sprawy, sugerujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia się na konkretną godzinę.
- Osoby chcące złożyć sprawnie i szybko korespondencję (bez potwierdzenia odbioru) mogą skorzystać z urny podawczej umiejscowionej w korytarzu głównym.
- Osoby wchodzące do Inspektoratu zobowiązane są do zakrywania ust i nosa (maseczka, szalik, apaszka itp.), dezynfekcji rąk lub używania rękawiczek jednorazowych. Pojemnik ze środkiem dezynfekcyjnym znajduje się pod tablicą informacyjną w przedsionku korytarza przy drzwiach wejściowych do Inspektoratu.
- W pomieszczeniu może przebywać jeden obsługiwany petent na jedno stanowisko pracy.
- Osoby oczekujące na korytarzu powinny zachować bezpieczną odległość min. 1,5 metra.
- Należy zachować dystans pomiędzy pracownikami Inspektoratu, a petentem min. 1,5 metra.
- Petent może przebywać wyłącznie w miejscu jego obsługi i powinien stosować się do poleceń pracowników Inspektoratu.
- Jeżeli petent wykazuje ewidentne objawy choroby pracownik Inspektoratu ma prawo odmówić jego obsługi i poprosić petenta o załatwienie sprawy drogą korespondencyjną lub elektroniczną. Fakt ten należy zgłosić Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Słupsku lub jego Zastępcy.
- Pracownicy obsługujący bezpośrednio petenta zobowiązani są do noszenia maseczki, częstej dezynfekcji rąk lub noszenia rękawiczek ochronnych.